مدیریت قفسه های تعمیرگاه
تعمیرگاه ها در اصناف مختلفی مانند تعمیرات خودرو ، موتور سیکلت ، تلویزیون ، ماینر ، دستگاه های صنعتی و لوازم خانگی فعالیت میکنند.
در بعضی از تعمیرگاه ها دستگاه های پذیرش شده حجم کوچکتری دارند؛ مثلا ممکن است موبایل پذیرش کنند, وقتی تعمیرکار گوشی موبایل را باز میکند برای تعمیر ممکن است نیاز باشد قطعه مورد نیاز سفارش داده شود و چند روز تا رسیدن قطعه گوشی زمان میبرد که تعمیرکار ناچار میشود دستگاه را در حالت بازشده نگهداری کند ، تفاوت از اینجا شروع میشود و نیازی مطرح میشود؛ قفسه؛ در این مواقع اگر قفسه نباشد ممکن است قطعات ریز مانند پیچ یا کابل های فلت آسیب ببینند یا گم شوند و برای تعمیرگاه خسارت وارد کنند. از این رو در تعمیرگاه های موبایل، لپ تاپ یا دستگاه های ریز وجود قفسه، تعمیرگاه را از خسارت های احتمالی مصون میکند. شما میتوانید در نرم افزار مدیریت تعمیرگاه فینتی تعداد قفسه های تعمیرگاهتان را وارد کنید.
در نرم افزار مدیریت تعمیرگاه فینتی، وقتی دستگاه تعمیری پذیرش میشود بصورت خودکار اولین شماره قفسه خالی برای آن رزرو میشود تا دستگاه هنگام تعمیر یا در صف تعمیر درآن شماره قفسه قرار بگیرد پس مدیریت قفسه ها در بسیاری از تعمیرگاه ها باعث میشود که تعمیرگاه منظم تر شود و خطاهای انسانی نیز به شدت کاهش می یابد.
دیگر امکانات سرویس قفسه فینتی :
- خالی قرار گرفتن قفسه های جدید به صورت پیش فرض
- تشخیص اتوماتیک قفسه های خالی هنگام پذیرش جدید
- امکان تهیه گزارش از دستگاه های داخل قفسه
- امکان مشاهده تاریخچه هر قفسه
برای آشنایی با تمامی ویژگی های سرویس قفسه پیشنهاد می کنیم ویدیو را مشاهده نمایید.