Play Video

تعریف قفسه در مدیریت تعمیرگاه

چالش : حتما برای شما هم پیش اومده که دستگاه هایی رو باز کرده باشید و حین تعمیر قطعات اون دستگاه ها روی میز کار شما پخش شده باشه و مشکلاتی مثل بی نظمی یا گم شدن قطعات شده واختلال در روند تعمیرات به وجود اومده باشه.

راهکار :تمامی این مشکلات با سرویس قفسه فینتی برای شما حل خواهد شد.

این سرویس به صورت خودکار به هر دستگاه ورودی یکی از قفسه های تعمیرگاه شما را اختصاص و پس از خروج هر دستگاه قفسه های خالی را شناسایی و به دیگر دستگاه ها اختصاص می دهد.

  با سرویس قفسه فینتی نظم تعمیرگاه شما دوچندان خواهد شد.برای آشنایی بیشتر با این سرویس شما را به دیدن این ویدیو دعوت می کنیم. 

Play Video

سرویس پذیرش دستگاه

چالش : در خارج از مجموعه تعمیرات دستگاهی رو قبول کردید و نیاز دارید قبض پذیرش صادر کنید؟

راهکار : با قابلیت آنلاین بودن فینتی به راحتی از هر جایی فقط با سیستم یا تلفن همراه خود می توانید قبض پذیرش را صادر و به دو صورت چاپی و الکترونیکی از طریق پیامک به مشتری ارائه دهید.

در روند پذیرش دستگاه تمامی مشخصات دستگاه شامل مدل ، برند و سریال ، ایرادات و متعلقات ، هزینه احتمالی، قوانین و مقررات مجموعه و … را  درج کنید و در روند پذیرش تعمیرکار هر دستگاه را تعیین و به اطلاع آنها برسانید.

برای آشنایی بیشتر با این سرویس شما را به دیدن این ویدیو دعوت می کنیم.

Play Video

سرویس گزارشات

چالش : قطعا گاهی براتون پیش اومده که نیاز به یک گزارش کلی از تعمیرگاهتون و هر دستگاهی که وارد تعمیرگاه شده و خارج شده داشته باشید یا تاریخچه ی پذیرش دستگاهی رو نیاز داشته  باشید که قبلا چه خدماتی برای دستگاه ها انجام دادین؟

راهکار : با سرویس گزارشات فینتی انواع گزارشات جامع از تعمیرگاه خود خواهید داشت و به راحتی می توانید با هر اطلاعاتی دستگاه های موردنظر خود را فیلتر کنید.

برای آشنایی بیشتر با این سرویس شما را به دیدن این ویدیو دعوت می کنیم.

Play Video

وضعیت های مختلف دستگاه ها در تعمیرگاه

چالش : مشتری مدام پیگیر روند تعمیرات دستگاهشه و تماس های اضافی زمان زیادی رو ازتون می گیره؟

راهکار : فینتی تمامی تماس های اضافی شما را حذف خواهد کرد.

با  فینتی در هر مرحله از تعمیر دستگاه  برای مشتری پیامک ارسال میشه و مشتری دائما در جریات روند تعمیرات دستگاه قرار میگیره.

شما می توانید دستگاه ها را در انواع وضعیت های مختلف مانند صف تعمیر، درحال تعمیر،آماده تحویل و … قرار دهید و پس از هر مرحله آن را تغییر وضعیت داده  و به مشتری اطلاع دهید.

Play Video

لیبل پرینتر

چالش : چندین دستگاه رو همزمان درحال تعمیر دارید و ممکنه  در تشخیص قطعات این دستگاه ها اشتباهی رخ بده ؟

راهکار : با قابلیت چاپ بارکد لیبل پرینتر در فینتی به راحتی لیبل هایی با سایز موردنظر برای تمامی قطعات دستگاه ها چاپ کرده و روی هر قطعه  بچسبانید و احتمال هر گونه اشتباه را حذف کنید.

برای آشنایی بیشتر با این سرویس شما را به دیدن این ویدیو دعوت می کنیم.

کد تحویل :

چالش : مشتری یا شخصی از طرف مشتری برای تحویل دستگاه به مجموعه مراجعه کرده و شما نیاز به احراز هویت این مشتری دارید ؟

راهکار : با قابلیت کد تحویل تمامی نگرانی های شما رفع خواهد شد.

با این قابلیت شما از طریق پیامک کدی را برای شماره مشتری ارسال کرده و مشتری با تایید آن کد و کنترل شما احراز هویت و تایید تحویل دستگاه را خواهد داد.

برای آشنایی بیشتر با این سرویس شما را به دیدن این ویدیو دعوت می کنیم.

ارسال پیامک

چالش : قطعا از اهمیت بخش مدیریت مشتریان اطلاع دارید و با راه های هزینه بر مثل خرید سرشماره ی پیامکی مواجه شدین.

راهکار : با فینتی بدون نیاز به خرید پنل پیامکی مجزا و هزینه های گزاف بخش   مدیریت مشتریان مجموعه ی خود را بهبود بخشیده و شاهد رضایت دوچندان آنها را باشید.

با این قابلیت فینتی به راحتی در بخش های مختلف برای مشتریان پیامک ارسال کرده و فاکتورها و قبض های پذیرش را به صورت الکترونیکی برای آنها ارسال کنید.