در رسید تعمیرگاه فینتی، تمامی اطلاعات ضروری قابل درج می باشد که این اطلاعات شامل :

مشخصات مشتری: اطلاعات جامع در مورد مشتری، از جمله نام، اطلاعات تماس، آدرس و … .

اطلاعات دقیق دستگاه ها: مشخصات کامل دستگاه پذیرش شده شامل نوع دستگاه ، مدل ، برند و سریال دستگاه.

ایرادات دستگاه ها : ایرادات دستگاه و افزودن عکس دستگاه و توضیحاتی برای مشتری و تعمیرکاران.

لوازم جانبی دستگاه: جزئیات مربوط به لوازم جانبی که همراه دستگاه بوده و پیشگیری از هرگونه ایرادات احتمالی.

امضای مشتری و شرکت: درج امضای مشتری و شرکت و حصول اطمینان از تایید و توافق در مورد خدمات ارائه شده.

قراردادهای تعمیرگاه: مشاهده هرگونه قرارداد یا توافق نامه مرتبط با تعمیرگاه و مقررات مجموعه.

یکی از بزرگترین دغدغه های تعمیرکاران ارتباط با مشتری و در جریان گذاشتن مشتری از روند تعمیرات است. فینتی با ارسال خودکار پیامک بسیاری از مشکلات را حل و تماس های اضافی مشتریان را حذف کرده است. در فینتی هنگام ثبت پذیرش جدید، تغییر وضعیت دستگاه، تحویل دستگاه، صدور فاکتور خرید و فروش برای مشتری پیامک ارسال می شود و نیازی به تماس و هماهنگی های وقت گیر نیست

همچنین با استفاده از پنل ارسال پیامک فینتی می توانید انواع رسید ، ریز فاکتورها و یادآوری حساب را برای بدهکاران ارسال کنید.

دیگر امکانات سرویس صدور فاکتور فینتی :

ارسال فاکتور ها از طریق پیامک : به راحتی فاکتور ها را به صورت الکترونیکی صادر و به مشتری برسانید.

درج جزئیات خدمات: در فاکتورهای فروش علاوه بر کالا خدمات ارائه شده را نیز اضافه کنید.

مشاهده قیمت : هنگام صدور فاکتور به راحتی قیمت خرید و آخرین قیمت فروش را مشاهده و تصمیم گیری نمایید.

اسناد مالی منعطف: به راحتی اسناد مالی را در هنگام صدور فاکتور درج کنید و تعیین کنید معامله به صورت نقدی ، نسیه یا چک انجام شده است.

قیمت های متفاوت خرید: اقلامی را با قیمت های خرید متفاوت به فاکتورها اضافه کنید و در زمان فروش به راحتی آنها را تشخیص داده و دسته بندی کنید.

عملکرد سرویس مدیریت مالی در فینتی :
ثبت اسناد دریافتی شامل واریز به حساب، دریافت نقدی و دریافت چک
ثبت اسناد پرداخت اعم از واریز از حساب، پرداخت نقدی، صدور چک و خرج چک دریافتی.
انتقال وجه از صندوق به بانک، از بانک به صندوق ، ثبت اسناد درآمد و ثبت و دسته بندی انواع هزینه در گروه های مختلف هزینه ای.

ویژگی های سرویس گزارش پرسنل فینتی:

امکان تعیین درصد فروش و خدمات به صورت جداگانه برای هر پرسنل.
ثبت تراکنش های مالی برای پرسنل هنگام صدور فاکتور.
نمایش مبلغ کمیسیون برای هر پرسنل به صورت جداگانه.
محاسبه خودکار مبلغ دریافتی یا قابل پرداخت کمیسیون.
نمایش ریزتراکنشات و معاملات با هر پرسنل.

محاسبه سود فروش:

سرویس سود فروش در قسمت حسابداری نرم افزار آنلاین فینتی میزان سود و زیان مجموعه در واحد فروش را بر اساس میزان فروش، میزان پورسانت هر فروشنده، میزان تخفیف و با توجه به خرید و فروش محاسبه می کند. 

محاسبه سود خدمات:

خدمات سود سرویس در بخش حسابداری نرم افزار آنلاین فینتی، میزان سود و زیان مجموعه در واحد خدمات را با توجه به انواع خدمات انجام شده، درصد پورسانت هر تعمیرکار و میزان تخفیف به صورت جامع و خودکار محاسبه می کند.

تعریف کالاها :

در قسمت معرفی کالاها در فینتی به راحتی می توانید تمامی اقلام موجودی خود را در انبارها، گروه ها و زیرگروه های مختلف دسته بندی کنید. شما می توانید قیمت خرید و فروش هر کالا را وارد کنید و به هر کالا یک کد محصول منحصربفرد اختصاص دهید.

نمایش موجودی کالا: در نرم افزار انلاین فینتی تنها با یک کلیک می توانید گزارشی کامل از تمام کالاهای موجود یا ناموجود خود داشته باشید.

احراز هویت دو مرحله ای برای ورود:
در فینتی می توانید تایید پیامکی ورود به نرم افزار را فعال کنید و مطمئن باشید که حتی با افشای نام کاربری و رمز عبور نیز امکان ورود به سیستم شما وجود ندارد.

سرویس لاگ :
با سرویس لاگ در فینتی می توانید تاریخ و زمان ورود و خروج پرسنل یا تعمیرکارانی که به آنها دسترسی داده اید را کنترل کنید.

عدم ذخیره اطلاعات در سیستم شخصی:
با توجه به آنلاین بودن فینتی هیچ اطلاعاتی روی سیستم شما ذخیره نمی شود و تمامی اطلاعات در سیستم های قدرتمند فینتی ذخیره خواهد شد.

ضمانت حفظ اطلاعات:
فینتی حفظ اطلاعات و بازیابی اطلاعات شما تا 24 ساعت گذشته حتی در صورت آسیب دیدن سرور را نیز تضمین می کند. همچنین تمامی سرویس های فینتی قابلیت گرفتن خروجی اکسل را دارد و شما می توانید بکاپ اطلاعات خود را داشته باشید.

با سرویس صورتحساب و کاردکس اشخاص فینتی تمامی ریزتراکنشات با ذکر جزئیات هر یک در بخش خدمات یا فروش و انواع اسناد مالی صادر شده برای هر طرف حساب در بازه های تاریخی انتخابی قابل گزارش گیری خواهد بود.

دیگر امکانات سرویس دسترسی فینتی :

تأیید حساب توسط مدیریت:  مدیریت این قابلیت را دارد که حساب های هر یک کاربران را بررسی و کنترل کند.

افزودن یا محدود کردن دسترسی سفارشی برای هر کاربر:  مدیران می توانند سطوح دسترسی سفارشی شده را برای هر کاربر بر اساس مسئولیت آنها اضافه یا محدود کند.

تعیین درصد کمیسیون فروش و خدمات برای هر یک از پرسنل : با تعریف درصد کمیسیون هر یک از تعمیرکاران  ، سیستم به صورت خودکار میزان کمیسیون آنها را محاسبه خواهد کرد.

فعال سازی احراز هویت دو مرحله ای از طریق پیامک: برای برقراری امنیت بیشتر می توانید برای ورود هر یک از کاربران پیامک دریافت کنید..

ایجاد دسترسی برای کاربران بیش از 3 نفر به صورت نامحدود : با تماس با پشتیبانی و پرداخت هزینه م یتوانید برای هر تعداد از تعمیرکاران یا پرسنل خود دسترسی ایجاد کنید