ویدیوهای آموزشی نرم افزار فینتی

کار با نرم‌ افزار فینتی بسیار ساده‌تر از چیزی است که تصور می‌کنید. فینتی با رابط کاربری جذاب، روان و کاربردی طراحی شده تا حتی بدون داشتن دانش حسابداری هم بتوانید تنها با مشاهده ویدیوهای آموزشی هر بخش، کسب‌وکار خود را به راحتی مدیریت کنید. همچنین در صورت داشتن هرگونه پرسش، تیم پشتیبانی ما با کمال میل آماده‌ی راهنمایی شماست. 33333332-017

آیا فینتی برای کسب ‌وکارهای همزمان دارای فروشگاه و تعمیرگاه مناسب است؟

بله، فینتی برای کسب‌وکارهایی که هم فروشگاه دارند و هم تعمیرگاه مناسب است و امکان مدیریت همزمان فروش کالا، خدمات تعمیر، موجودی و حسابداری را در یک سیستم یکپارچه فراهم می‌کند.

چه کسب و کارهایی می توانند از فینتی استفاده کنند؟

فینتی مناسب تعمیرگاه‌ها، فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی، موبایل، لپ‌تاپ، لوازم خانگی، خودرو، مراکز خدمات پس از فروش و نمایندگی‌های گارانتی است. هر کسب‌وکاری که نیاز به پذیرش، پیگیری تعمیر، فروش و حسابداری یکپارچه دارد، می‌تواند از فینتی استفاده کند.

در قبض پذیرش فینتی چه اطلاعاتی ثبت می شود؟

در قبض پذیرش فینتی اطلاعاتی مثل مشخصات مشتری، شماره تماس، مشخصات کامل دستگاه یا کالا، ایرادات اعلامی، وضعیت ظاهری، لوازم همراه، زمان تحویل، هزینه اولیه یا احتمالی، و شرایط گارانتی ثبت می‌شود.

چند نوع قالب قبض پذیرش دارد؟

فینتی ۵ نوع قالب قبض پذیرش دارد:
۱. قبض دوتکه A5 افقی (اطلاعات مشتری و دستگاه + رسید جداگانه)
۲. قبض A5 عمودی یک‌طرفه با جزئیات کامل
۳. قبض حرارتی ۸۰ میلی‌متری کامل (ویژه پرینترهای فروشگاهی)
۴. قبض پشت‌ورو A5 با امکان درج قوانین در پشت
۵. قبض ۸۰ میلی‌متری مینیمال مخصوص تعمیرگاه‌ها
در همه قالب‌ها، QR کد خودکار درج می‌شود تا مشتری با اسکن آن وضعیت تعمیر را آنلاین پیگیری کند.

دستگاه های تعمیری در چند حالت تغییر وضعیت می دهند؟

دستگاه‌های تعمیری در فینتی طی ۴ مرحله و ۱۲ وضعیت تغییر می‌کنند:

  1. نوبت بررسی
  2. در حال تعمیر: در حال تعمیر، عیب‌یابی، منتظر قطعه، منتظر هماهنگی، نصب برنامه، ارسال به گارانتی
  3. نتیجه بررسی: آماده تحویل، عدم پذیرش، ایرادی مشاهده نشد، غیرقابل تعمیر
  4. تحویل شده

تمام مراحل قابل پیگیری آنلاین توسط مشتری با اسکن کیو آرکد قبض تعمیرگاه و بصورت پیامکی هستند.

چه نوع گزارشاتی در بخش تعمیرگاه ارائه می شود؟

در فینتی گزارش‌های پیشرفته‌ای برای تعمیرگاه ارائه می‌شود، از جمله:

و بسیاری گزارش‌های خاص و سفارشی‌سازی‌شده بر اساس نیاز کسب‌وکار.

پرتکرارترین برندهای پذیرش‌شده و درصد تعمیر موفق

تعداد تعمیرات و میزان سودآوری هر پرسنل

آمار پذیرش‌های تعمیرشده یا نشده در هر ماه/سال

گزارش درصدی از کل پذیرش‌ها تا مرحله تحویل

آیا می توانم کالا و خدمات ارائه شده به مشتری را فاکتور کنم؟

بله، در فینتی می‌توانید کالاها و خدمات ارائه‌شده به مشتری را به‌صورت جداگانه یا ترکیبی فاکتور کنید، با امکان چاپ، ارسال پیامکی و ثبت دریافت وجه.

امکان شروع کار با شماره پذیرش دلخواه وجود دارد؟

بله، در فینتی امکان شروع شماره‌گذاری پذیرش از عدد دلخواه وجود دارد. مثلاً اگر آخرین قبض سنتی شما ۲۴۰۷ بوده، می‌توانید در بخش پروفایل عدد شروع را روی ۲۴۰۸ تنظیم کنید تا پذیرش‌ها به‌صورت پیوسته ادامه یابند.

برای تحویل دستگاه کد تحویل ارائه می دهد؟

قطعا. برای اطمینان از تحویل ایمن دستگاه، می‌توانید کد رهگیری را برای مشتری پیامک کنید و با اعلام همان کد توسط وی، دستگاه را به او یا شخص دیگری تحویل دهید. این روش از بروز هرگونه مشکلات احتمالی جلوگیری می‌کند

چطور پذیرش ثبت شده را حذف کنم؟

برای حذف پذیرش ثبت شده ابتدا تمامی خدمات و قطعات فاکتور شده برای آن پذیرش را حذف کرده و سپس می توانید پذیرش را به صورت کلی حذف نمایید.

گزارش کارکرد پرسنل را چگونه ببینم؟

در سرویس گزارشات مالی – گزارش پرسنل به راحتی با فیلتر کردن نام تعمیرگار مدنظر می توانید گزارش کارکرد وی در بازه تاریخی مدنظر را مشاهده کنید.

خدمات خود را چگونه در فینتی ثبت کنم؟

خدمات در فینتی از طریق منوی تنظیمات – سرویس خدمات قابل درج هستند تا در زمان درج فاکتور فقط با یک کلیک خدمات ارائه شده را به فاکتور اضافه کنید. همچنین در زمان درج فاکتور نیز با کلیک بر روی دکمه ی درج خدمات جدید می توانید خدمت جدیدی را در سیستم ثبت نمایید.

امکان اضافه کردن چندین نوع دستگاه مختلف وجود دارد؟

بله فینتی هیچگونه محدودیتی در ثبت دستگاه ندارد و شما می توانید انواع دستگاه را به همراه برند و مدل آنها در سیستم ثبت کنید.

آیا میتوانم همزمان چند نوع دستگاه مختلف را تعمیرش مدیریت کنم؟ مثلا موبایل، لپ‌تاپ، خودرو و…

بله .فقط کافیست انواع دستگاه مدنظر خود را در سیستم ثبت و برای آنها برند و مدل های مرتبط را تعریف کنید.

برای هر دستگاه می توان مدل و برند جداگانه تعریف کرد؟

قطعا. برای انواع دستگاه ها می توانید به صورت نامحدود برند و مدل تفکیک شده تعریف کنید.

چگونه متعلقات دستگاه را ثبت کنم؟

از طریق منوی تنظیمات – سرویس متعلقات می توانید به تفکیک برای انواع دستگاه متعلقات مرتبط را ثبت کرده و در زمان پذیرش با یک کلیک آنها را انتخاب کنید. همچنین در زمان پذیرش نیز می توانید متعلقات جدیدی را نیز ثبت نمایید.

چطور ایرادات متداول دستگاه ها را درج کنم؟

از طریق منوی تنظیمات – سرویس ایرادات می توانید به تفکیک برای انواع دستگاه متعلقات مرتبط را ثبت کرده و در زمان پذیرش با یک کلیک آنها را انتخاب کنید. همچنین در زمان پذیرش نیز می توانید ایرادات جدیدی را نیز ثبت نمایید.

آیا میشه کنار قبض‌های پذیرش عکس ضمیمه کرد؟

بله. شما می توانید در زمان پذیرش عکس دستگاه را در سیستم ثبت و نگهداری نمایید تا از ایجاد هرگونه مشکلات پیشگیری شود.

آیا میشه چند عکس از کارهایی که کردیم یا قطعاتی که تعویض کردیم ضمیمه فاکتور مشتری کنیم؟

بله. در زمان درج فاکتور به راحتی از طریق دکمه ی ضمیمه ی فاکتور می توانید عکس های حین کار و خدمات ارائه شده را ثبت کنید تا مشتری نیز در جریان خدمات ارائه شده قرار گیرد.

با پرسنلم درصدی کار می‌کنم. فینتی چه کمکی به من می‌کند؟

فینتی درصد کمیسیون خدمات و فروش ارائه شده توسط پرسنل را با توجه به درصد تعیین شده محاسبه و گزارش دهی می کند و دیگر نیازی به محاسبه های زمانبر نخواهید داشت.

چندین نوع پیامک در فینتی قابل ارسال است؟

پیامک های قابل ارسال در فینتی شامل : پیامک پذیرش دستگاه به همراه قبض پذیرش ، پیامک تغییر وضعیت دستگاه مانند آماده تحویل بودن و … ، پیامک کد تحویل دستگاه ، پیامک ارسال فاکتور خدمات و فروش قطعات ، پیامک فاکتور خرید و فروش ، پیامک ارسال صورت حساب اشخاص و، پیامک یادآوری بدهی به بدهکاران می باشد.

با فینتی می‌توان بین پرسنل شبکه داخلی ایجاد کرد؟

بله. به راحتی می توانید برای پرسنل خود حساب شخصی در فینتی ایجاد نموده و دسترسی های آنها را سفارشی سازی نمایید. لازم به ذکر است دسترسی 2 نفر از پرسنل شما به صورت رایگان می باشد و  فینتی محدودیتی در تعداد دسترسی پرسنل شما ندارد و با تماس با پشتیبانی و پرداخت هزینه ی مجزا می توانید تعداد دسترسی خود را افزایش دهید.

امکان گزارش‌گیری سود و زیان تفکیک‌شده‌ی فروشگاه و تعمیرگاه وجود دارد؟

در منوی گزارشات مالی – سرویس سود و زیان ، سودوزیان مجموعه ی شما به تفکیک خدمات و فروش به صورت کامل و با ذکر جزئیات پورسانت و تخفیفات و … گزارش دهی می شود.

سوال درباره نمودارهای هزینه و تعمیرگاه

در فینتی گزارشاتی مانند هزینه و سود و زیان در بخش های فروش و خدمات در چندین حالت نموداری و سال های مالی مختلف به شما ارائه می شود.

فینتی برای مدیریت امور مالی چه امکاناتی را ارائه می‌دهد؟

با فینتی می توانید تمامی دریافت ها ، پرداخت ها ، درآمدها و هزینه های کسب و کار خود را در قالب تراکنشات نقدی ، بانکی یا چک ثبت و رهگیری کنید. همچنین با توجه به فاکتورهای صادر شده از خدمات و خرید و فروش فینتی حساب های بدهکاران و بستانکاران شما را نیز مدیریت می کند.

چگونه اسناد دریافت و پرداخت خود را گزارش‌گیری کنم؟

اسناد دریافت و پرداخت از طریق منوی امور مالی – سرویس دریافت / پرداخت، قابل گزارش گیری به تفکیک تاریخ هستند. همچنین در این سرویس ها به راحتی می توانید با فیلتر کردن مبلغ یا نام طرف حساب اسناد مدنظر خود را جستجو کنید.

سرویس مدیریت چک دارد؟

بله . تمامی چک های دریافتی و پرداختی خود را می توانید در فینتی ثبت و مدیریت کنید. سیستم مدیریت چک فینتی قابلیت قرار دادن چک در انواع وضعیت مانند پاس شده ، برگشت خورده ، وصول شده و … را نیز دارد.

امکان خرج چک در فینتی وجود دارد؟

قطعا . به راحتی می توانید در زمان ثبت سند پرداخت ، از چک های دریافتی خود استفاده نموده و آن را خرج کنید.

آیا می‌توانم انتقال وجه از صندوق به بانک و بانک به صندوق را ثبت کنم؟

بله. در منوی امور مالی فینتی دو سرویس بانک به صندوق و صندوق به بانک برای ثبت تراکنشات بین حساب های بانکی و صندوق مجموعه ی شما فراهم شده است.

فینتی ابزاری برای مدیریت هزینه‌ها دارد؟

بله. در منوی امور مالی و سرویس هزینه شما می توانید انواع هزینه کسب و کار خود را در دسته بندی های متفاوت ثبت و مدیریت کنید. این سرویس به مدیران در جهت کاهش هزینه ها کمک شایانی خواهد کرد.

محاسبه مالیات کالا و خدمات در سیستم چگونه انجام می‌شود؟

در فینتی می توانید انواع مالیات موردنیاز خود را به همراه درصد مربوطه ثبت کنید تا در زمان ثبت فاکتور کالا و خدمات مالیات مدنظر به صورت خودکار در فاکتورها اعمال شود.

با استفاده از فینتی می‌توان نقدینگی و صندوق را کنترل کرد؟

سرویس صندوق در گزارشات مالی برای کنترل تمام تراکنش های نقدی کسب و کار شما فراهم گردیده تا به راحتی بتوانید نقدینگی خود را کنترل نمایید.

مانده‌ی اول دوره صندوق خود را چگونه ثبت کنم؟

از طریق منوی گزارشات مالی – سرویس صندوق و دکمه ی موجودی اول دوره ی صندوق، می توانید نقدینگی ابتدای کار خود را در فینتی ثبت کنید تا تراکنشات بعدی با توجه به مانده اول دوره محاسبه شود و مغایرتی نداشته باشید.

بدهکاری یا بستانکاری قبلی مشتریان را چگونه ثبت کنم؟

بدهکاری و بستانکاری اشخاص در فینتی را می توانید از طریق منوی کاربران – سرویس طرف حساب، با کلیک بر روی علامت ! ثبت کنید.

امکان مدیریت چند حساب بانکی به‌صورت همزمان وجود دارد؟

بله . در سرویس بانک در منوی تنظیمات شما می توانید انواع حساب بانکی خود را در فینتی تعریف کنید و انواع تراکنشات هر بانک را به تفکیک ثبت و رهگیری کنید. همچنین می توانید یک بانک را به صورت پیشفرض در سیستم مشخص نموده تا اطلاعات حساب بانکی مانند شماره شبا و شماره کارت در فاکتورهای مشتریان درج شود.

اطلاعات پرداخت برای مشتریان در فاکتورها ثبت می‌شود؟

قطعا. با انتخاب یک بانک به عنوان حساب پیشفرض، اطلاعات آن حساب در فاکتورها درج خواهد شد و مشتریان به راحتی می توانند بدون هماهنگی های زمانبر، پرداخت خود را انجام دهند.

آیا میشود برای مشتری فاکتور نسیه زد؟

بله. هر نوع خدمات یا فروش ارائه شده در حساب مشتری لحاظ میشود و بنا به میزان پرداختی و تراکنشات وی، شخص بدهکار یا بستانکار خواهد شد.

آیا امکان گزارش‌گیری از صورتحساب مشتریان در بازه‌های زمانی متفاوت وجود دارد؟

فینتی، گزارش‌های جامع و دقیقی از صورتحساب کلیه طرف‌حساب‌های شما ارائه می‌دهد. این سیستم امکان فیلتر پیشرفته اطلاعات در بازه‌های تاریخی مختلف را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد

آیا فینتی ریزگزارشات تراکنش‌های اشخاص را ارائه می‌دهد؟

بله. در منوی گزارشات مالی – سرویس کاردکس اشخاص ، صورت حساب هر شخص با تمامی جزئیات قابل گزارش گیری می باشد.

در فینتی لیست بدهکاران و بستانکاران را می‌توانم ببینم؟

قطعا. در گزارشات مالی –  سرویس سودوزیان فینتی لیست کامل از بدهکاران و بستانکاران را خواهید داشت و از طریق سایدبار سمت راست می توانید آنها را به صورت جداگانه گزارش گیری کنید.

برای ارائه‌ی صورتحساب کامل به اشخاص از چه طریقی اقدام کنم؟

برای ارسال صورت حساب به اشخاص می توانید از طریق سرویس صورت وضعیت و گزینه ارسال پیامک صورت وضعیت لینک صورتحساب وی را به صورت پیامکی ارسال کنید.

چطور مانده حساب بدهکاران را ارسال کنم؟

از طریق منوی گزارشات مالی – سرویس صورت وضعیت – گزینه ارسال مانده حساب بدهکاران می توانید میزان بدهکاری اشخاص به همراه اطلاعات پرداخت خود را جهت یادآوری ارسال نمایید.

فینتی گزارشات جامع سود و زیان را ارائه می‌دهد؟

بله! در منوی گزارشات مالی – سرویس سود و زیان، سود و زیان مجموعه ی شما به تفکیک خدمات و فروش به صورت کامل و با ذکر جزئیات پورسانت و تخفیفات و … گزارش دهی می شود

گزارشات آماری سود و زیان دارد؟

میزان سود و زیان کسب و کار شما به صورت تفکیک شده در بخش فروش و خدمات و در بازه های تاریخی متفاوت به صورت نمودار های آماری نمایش داده می شود.

آیا فینتی نمودار سود فروش کالا و خدمات ارائه می‌دهد؟

بله. شما می توانید سود کالاها و خدمات فروخته شده و همچنین عملکرد پرسنل خود را بصورت نموداری و تفکیک شده، مشاهده کنید.

چطور سند مالی را حذف کنم؟

برای حذف اسناد مالی ابتدا با توجه به نوع سند سرویس مدنظر را انتخاب نموده و سپس سند مربوطه را فیلتر کنید. برای حذف سند ابتدا تراکنشات داخل سند باید حذف شده و پس از صفر شدن سند سیستم اجازه ی حذف کلی آن سند را خواهد داد.

چطور سند هزینه را حذف کنم؟

برای حذف اسناد هزینه روی سند موردنظر کلیک کرده و تراکنشات داخل سند را حذف نموده و سپس اقدام به حذف کلی سند نمایید.

چطور فاکتور فروش را حذف کنم؟

برای حذف فاکتور فروش ابتدا اقلام داخل فاکتور را حذف نموده و سپس فاکتور را به صورت کلی حذف نمایید.فینتی به صورت خودکار موجودی شما را کنترل خواهد کرد.

چطور فاکتور خرید را حذف کنم؟

برای حذف فاکتورخرید ابتدا اقلام داخل فاکتور را حذف نموده و سپس فاکتور را به صورت کلی حذف نمایید.

فینتی اجازه‌ی حذف فاکتور خرید را نمی‌دهد. چیکار کنم؟

اگر کالایی پس از خرید، در فروشگاه به فروش رسیده باشد سیستم اجازه ی حذف فاکتور خرید را نخواهد داد. برای حذف ابتدا باید تمام فاکتور فروش های آن کالاها حذف شده و سپس اقدام به حذف آن کالاها از فاکتور خرید نمایید.

کالاهای فروشگاهم را چگونه به فینتی وارد کنم؟

به راحتی می توانید در منوی انبار و کالا – سرویس کالاها ، موجودی فروشگاه خود را در فینتی تعریف کرده و تعداد آنها را کنترل کنید. در فینتی کالاها در گروه و زیرگروه های مجزا دسته بندی شده و محدودیتی در دسته بندی کالاها نخواهید داشت.

کالاها در فینتی چگونه دسته‌بندی می‌شود؟

کالاها در فینتی از طریق منوی تنظیمات – سرویس گروه، دسته بندی و مرتب می شوند. با گروه و زیرگروه بندی کالاها به راحتی می توانید انواع کالا را دسته بندی کرده و از ایجاد هرگونه بی نظمی جلوگیری کنید.

در ابتدای کار موجودی اول دوره را چگونه تعریف کنم؟

در سرویس کالاها ، پس از تعریف کالا و مشخص کردن گروه و زیرگروه مربوطه می توانید تعداد موجودی اول دوره ی آن به همراه قیمت خرید و فروش را تعیین کنید.

امکان صدور چند نوع فاکتور وجود دارد؟

در بخش انبار و کالای فینتی انواع فاکتور خرید و فروش، برگشت از خرید و فروش (به زودی) قابل صدور است و می توانید به دو صورت چاپی یا از طریق پیامک به مشتریان ارائه دهید.

قیمت کالاها با توجه به قیمت خریدهای متفاوت چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت هر کالا در زمان فروش با توجه به قیمت خرید آن مشخص می شود و قیمت خرید های متفاوت هر کالا در زمان فروش نمایش داده خواهد شد.

فینتی از واحدهای اندازه‌گیری متفاوت هم پشتیبانی می‌کند؟

بله . فینتی محدودیتی در واحدهای اندازه گیری مختلف ندارد و انواع واحد شمارش مانند عدد ، متر و … قابل تعریف می باشد.

امکانات بازار چیست؟

بازار شبکه ای داخلی بین کاربران فینتی می باشد که کاربران از طریق این سرویس می توانند موجودی خود را در معرض دید سایر همکاران خود قرار دهند و تبادل کالاهای موردنیاز خود را انجام دهند.

با فعالسازی بازار تمام موجودی کالاهای فروشگاهم نمایش داده خواهد شد؟

خیر می توانید کالاهای خود را برای نمایش یا عدم نمایش در بازار سفارشی سازی کنید.

برای استفاده از فینتی به سرور شخصی نیاز دارم؟

خیر -فینتی نرم افزار آنلاین می باشد و اطلاعات کاربران در سرور های قدرتمند فینتی ذخیره و بکاپ گیری خواهد شد. برای استفاده از فینتی و ایجاد شبکه هیچ نیازی به هزینه های مجزا برای خرید قفل سخت افزاری و … نخواهید داشت.

آیا می‌توانم فینتی را روی سرور شرکت خودمان راه‌اندازی کنیم؟

خیر – راه اندازی فینتی بر روی سرور شخصی کاربران مستلزم حضور دوره ای کارشناسان فنی برای اعمال آپدیت های برنامه می باشد و با توجه به هزینه های موجود، برای کسب وکارها صرفه ی اقتصادی نخواهد داشت.

اطلاعات کاربران فینتی کجا ذخیره می‌شود؟

اطلاعات کاربران در سرورهای داخلی و خارجی فینتی ذخیره و پشتیبان گیری می شود و هیچگونه ریسکی برای از دست رفتن اطلاعات وجود نخواهد داشت.

آیا برای دریافت آپدیت‌ها فایل خاصی باید دانلود کنم؟

خیر – با توجه به آنلاین بودن فینتی هیچ نیازی به نصب یا اعمال آپدیت نخواهید داشت و به روزرسانی ها به صورت خودکار بر روی حساب کاربری تمام کاربران اعمال خواهد شد.

برای ورود به حساب کاربری در فینتی محدودیت تعداد دستگاه وجود دارد؟

خیر – فینتی هیچگونه محدودیتی در تعداد دستگاه های ورودی ندارد و به راحتی می توانید به صورت همزمان با گوشی و لپ تاپ و … وارد حساب کاربری خود شوید.

هزینه پشتیبانی چگونه است؟

پشتیبانی و اعمال آپدیت ها در فینتی کاملا رایگان می باشد.

در صورت قطع اشتراک، اطلاعات من تا چه مدت حفظ می‌شود؟

اطلاعات کاربران تا 90 روز پس از قطع اشتراک در سرور فینتی ذخیره خواهد ماند و پس از آن به صورت خودکار حذف خواهد شد.

امکان تهیه نسخه پشتیبان (بکاپ) از اطلاعات وجود دارد؟

بله . تمامی سرویس های فینتی امکان گرفتن خروجی اکسل برای داشتن بکاپ در سیستم شخصی کاربران را دارد.

تعداد دسترسی مجاز هر حساب کاربری چند نفر می‌باشد؟

تعداد دسترسی مجاز هر حساب کاربری 3 نفر شامل یک مدیر و 2نفر از پرسنل است که این تعداد با پرداخت هزینه و هماهنگی با پشتیبانی قابل افزایش بدون محدودیت می باشد.

چگونه مشکل فنی خود را گزارش دهم؟

مشکلات فنی خود را می توانید با تماس در ساعات اداری یا ارسال پیام از طریق واتساپ و تلگرام به تیم پشتیبانی ارجاع دهید تا در کمترین زمان ممکن بررسی و رفع شود.

قابلیت‌های جدید هم به برنامه اضافه خواهد شد؟

بله. فینتی دائما در حال به روزرسانی می باشد و ویژگی های جدید به آن افزوده خواهد شد .

اگر ویژگی جدیدی پیشنهاد بدهم پیاده‌سازی می‌شود؟

قطعا. اگر ویژگی های پیشنهادی شما برای همه ی کاربران مفید و کاربردی باشد حتما به تسک لیست تیم برنامه نویسی اضافه خواهد شد.

در صورت قطعی اینترنت نمی‌توانم از فینتی استفاده کنم؟

فینتی بر روی دامنه آی آر قرار دارد و در صورت قطع اینترنت بین الملل نیز دسترسی به آن دچار اختلال نخواهد شد.