نرم افزار فینتی

نرم افزار حسابداری برای
تعمیرگاه لوازم خانگی

فینتی تمام امکانات ضروری برای تعمیرگاه لوازم خانگی و نمایندگی خدمات پس از فروش را فراهم می کند از جمله ارسال پیامک خودکار برای اطلاع رسانی وضعیت دستگاه های تعمیری پیگیری آنلاین تعمیرات محاسبه کمیسیون خودکار برای تعمیرکاران و نمایندگان صدور قبض پذیرش تعمیرگاه از طریق پیامک و دسترسی اختصاصی تعمیرکاران به سیستم پذیرش و صدور فاکتور تعمیرگاه این پلتفرم با ارائه مدیریت هوشمند تعمیرات روند کاری را بهینه سازی می کند

مدیریت تعمیرگاه آسونتر از این نمیشه!

مدیریت امور مالی شامل رسیدگی به دریافتی ها و پرداختی ها به طرف حساب ها، نظارت بر موجودی کالاها، صدور فاکتورهای خرید و فروش و ایجاد قبض های پذیرش برای تعمیرگاه ها می تواند تحولی بزرگ در کارایی هر تعمیرگاه ایجاد کند. همچنین آرشیو منظم و دسته بندی شده اطلاعات مشتریان همراه با امکان ارسال پیامک های خودکار برای اطلاع رسانی وضعیت دستگاه های در حال تعمیر از دیگر قابلیت های ارزشمندی است که می تواند بهبود بهره وری کارکنان و صرفه جویی در زمان را به دنبال داشته باشد. این ویژگی ها نه تنها باعث ایجاد نظم و سرعت در عملیات روزمره می شوند، بلکه می توانند به عنوان یک مزیت رقابتی برای هر تعمیرگاه عمل کنند.

مورد اعتماد بیش از 1700 تعمیرگاه در ایران و سایر کشورها

نرم افزار مدیریت تعمیرگاهو حسابداری آنلاین فینتی

اگر خدمات در محل ارایه میدهید

فینتی بهترین انتخاب شماست

فینتی، به‌عنوان یک نرم افزار مدیریت تعمیرگاه و حسابداری آنلاین، این امکان را به شما میدهد تا در هر زمان و مکان،و حتی با گوشی موبایل خود، به‌صورت آنلاین فاکتور و قبض تعمیر صادر کنید. این قابلیت به‌ویژه برای کسب‌وکارهایی که خدمات تعمیرات سیار ارائه می‌دهند، بسیار مفید است. تکنسین‌ها می‌توانند به‌راحتی فاکتور صادر کنند، قیمت قطعات یدکی را بررسی نمایند و موجودی انبار را به‌صورت لحظه‌ای چک کنند تا فرآیند تعمیرات به‌صورت روان و بدون وقفه انجام شود؛ چه در تعمیرگاه، چه در مسیر یا در محل مشتری. فینتی با ارائه راه‌حل‌های مدیریت تعمیرگاه آنلاین ، به یک ابزار ضروری و کارآمد برای کسب‌وکارهای فعال در حوزه تعمیرات لوازم خانگی تبدیل شده است. این نرم‌افزار بهینه‌سازی فرآیندها و افزایش بهره‌وری را برای تعمیرگاه‌ها به ارمغان می‌آورد.

فینتی کار شما را ساده‌تر می‌کند.

مدیریت نمایندگی ها

مجموعه های لوازم خانگی مانند تعمیرگاه های کولر، لباسشویی، یخچال و ... که چندین نمایندگی دارند و خدمات پس از فروش را انجام می دهند برای هماهنگی و ارائه ی خدمات بین تعمیرکاران خود نیاز به یک برنامه یا اپلیکیشن خاص خواهند داشت تا فرآِیند اطلاع رسانی و کنترل نمایندگی ها به راحتی و بدون نیاز به تماس تلفنی و اتلاف وقت انجام شود.
با استفاده از نرم افزار مدیریت تعمیرگاه آنلاین فینتی فقط کافیست تعمیرکاران خود را در سیستم تعریف کرده تا در زمان پذیرش دستگاه ها به آنها پیامک ارسال شده و در جریان اطلاعات کامل پذیرش و مشتریان قرار بگیرند و به راحتی در محل حاضر شده و فرایند تعمیرات دستگاه را در سیستم ثبت و قبض پذیرش و فاکتور صادر کنند.

کمیسیون پرسنل
محاسبه کمیسیون تعمیرکاران

حساب کاربری مجزای برای تعمیرکار

با توجه به ماهیت آنلاین بودن فینتی تعمیرگاه ها و مراکز خدمات لوازم خانگی به راحتی می توانند برای هر یک از پرسنل ، تعمیرکاران یا نمایندگی های خود یک حساب کاربری مجزا تعریف کرده و شبکه ای مرتب در مجموعه ی خود داشته باشند.
تعمیرکاران از هرجایی می توانند با نام کاربری و رمزعبور مجزا حتی با تلفن همراه خود به سیستم دسترسی داشته باشند و مدیریت با استفاده از سرویس لاگ پرسنل عملکرد آنها را کنترل کند.همچنین فینتی با توجه به درصد پورسانت تعیین شده میزان کمیسیون پرسنل را براساس خدمات و فروش انجام شده محاسبه و گزارش دهی می شود.