شرایط و قوانین فینتی | استفاده از نرمافزار حسابداری آنلاین
آخرین تاریخ بروزرسانی قوانین 1402/11/01
قوانین عمومی :
فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.
مشتری باید تمامی قوانین جمهوری اسلامی ایران خصوصا “قانون تجارت الکترونیکی” ، قانون جرائم رایانه ای و “قانون حمایت از حقوق پدید آورندگان نرم افزار های رایانه ای” را رعایت نماید و هرگونه مسئولیت ناشی از عدم رعایت این قوانین توسط صاحب حساب و یا سایر کاربران وی به عهده مشتری است و این شرکت هیچ مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت.
استفاده از نرم افزار، خدمات ارائه شده، سایت یا هر جزء آن بگونه ای که موجب تخلف در حقوق مالکیت معنوی شود برای مشتری مجاز نیست.
هرگونه فعالیت با نرم افزار که مخالف قوانین جمهوری اسلامی ایران مجاز نمی باشد.
مشتری به فینتی این حق را میدهد که در هر زمان که بخواهد اطلاعات احراز هویت، مانند مدارک شناسایی، را از کاربر درخواست نماید. مشتری متعهد میشود که هنگام ثبتنام اطلاعات صحیح را وارد نماید و در صورت عدم ارائه اطلاعات صحیح، هرگونه مشکل بر عهدهی مشتری خواهد بود.
مسئولیت فینتی:
فینتی هیچگونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از استفاده غیر صحیح از نرم افزار را ندارد.
خدمات پشتیبانی:
فینتی متعهد میشود که برای کمک به کاربران، ویدیوهای آموزشی را در اختیار کاربران قرار دهد. مشتریان میتوانند از طریق تمامی راه های ارتباطی درخواست راهنمایی یا مشاوره داشته باشند و زمان پاسخگویی به سوالات در روزهای کاری کمتر از 24 ساعت خواهد بود. خدمات پشتیبانی شامل پاسخدهی به سوالات کاربران در رابطه با قابلیتهای نرم افزار ، رفع مشکلات مربوط به پرداخت و ورود به برنامه و دریافت انتقادات و پیشنهادات می باشد ضمن اینکه در صورت طرح پیشنهاد از سوی کاربران فینتی تعهدی برای اجرای آنها نخواهد داشت و ممکن است پیشنهادات را به صورت افزونه های رایگان یا اختصاصی با هزینه برای همه ی کاربران یا بعضی کاربران فعالسازی کند.
کنترل نرم افزار:
نرم افزار پیش از ارائه به مشتریان به صورت کامل آزمایش شده است، اما فینتی عملکرد بدون مشکل نرم افزار را به صددرصد تضمین نمیکند. تیم برنامهنویسی با دقت بالا این نرم افزار را بررسی و در صورت مشکل یا خرابی، سریعاً آن را رفع خواهد کرد.
بازخورد:
مشارکت در ارسال بازخورد در فینتی داوطلبانه است، و در صورت گزارش مشتری از هرگونه مشکل یا باگ، فینتی مسئول رفع آن مشکل است. مشتری تحت هیچ شرایطی حق دریافت غرامت یا بازپرداخت را ندارد. فینتی همچنین تضمین نمیکند که همهی مشکلات قابل حل یا اصلاح باشند. تصمیمگیری دربارهی اصلاح یا بهروزرسانی بازخوردهای گزارش شده توسط مشتریان بر عهدهی فینتی میباشد و مشتری حق اعتراض ندارد.
تعلیق حساب کاربری :
در صورتی که مشتری توسط خود یا شخص ثالثی اقدام به هرگونه تلاش برای هک کردن سیستم، انجام مهندسی معکوس، کپی برداری و نیز تلاش به هر نحوی در جهت ایجاد خدشه در امنیت و کارکرد خدمت و یا سایر جنبههای خدمات منجر شود، فینتی حق دارد حساب کاربری مشتری را به صورت تعلیق درآورد و ادعای غرامت کند. فینتی ممکن است بلافاصله حساب مشتری یا هر کاربر مجاز که دسترسی به استفاده از نرمافزار را دارد را در هر زمانی بنا به صلاحدید خود در صورتی که تشخیص دهد که چنین تعلیقی ضروری یا محتاطانه است، به دلایل امنیتی اضطراری، قانونی یا موارد دیگر ازین قبیل میتواند حساب کاربری مشتری را به حالت تعلیق درآورد.
امکانات نرم افزار :
فینتی امکانات نسخه استاندارد نرمافزار را به مشتریان ارائه میدهد و ممکن است تعدادی از امکانات و افزونههای جدید را بصورت رایگان یا غیررایگان به نرمافزار ارائه کند که مشتری در صورت تمایل میتواند به فعالسازی یا خرید آنها اقدام کند.
لغو قرارداد:
مشتری در هر زمان میتواند درخواست لغو حساب کاربری و حذف دادههای شخصی خود را داشته باشد.
افشای هویت:
فینتی مجاز است بدون رضایت مشتری در بازاریابی، تبلیغات یا سایر موارد مشابه در وبسایت یا شبکههای اجتماعی خود این واقعیت را که مشتری فینتی هستید را به صورت شفاهی یا کتبی افشا کند.
تایید و پذیرش:
تمام موارد این توافقنامه بین فینتی و مشتری یا نمایندهٔ مشتری یا شخصی که از نرمافزار استفاده میکند، مورد تایید و پذیرش طرفین قرار گرفته و مشتری با اطلاع و پذیرفتن تمام موارد درج شده در این توافقنامه، درخواست استفاده از خدمات نرمافزار فینتی را دارد
حریم خصوصی
مسئولیت نگهداری نام کاربری و رمزعبور:
مشتری متعهد به نگهداری نام کاربری و رمزعبور خود است و در صورت افشا و بروز مشکل توسط شخص ثالث، عواقب آن بر عهدهی مشتری خواهد بود.
حریم خصوصی و اطلاعات شخصی:
فینتی تأیید میکند که در ارتباط با ارائه خدمات خود ممکن است به اطلاعات شخصی مانند آدرس IP، مرورگر، اطلاعات آماری و تحلیلی، و دادههای وارد شده توسط مشتری دسترسی داشته باشد. فینتی متعهد میشود از اطلاعات شخصی به جز موارد ضروری که برای ارائه خدمات بهتر برای پشتیبانی مورد نیاز است، استفاده نکند.
دسترسی به اطلاعات:
فینتی ممکن است نرمافزار یا خدمات را در هر زمان به روز رسانی کند مشروط بر اینکه بهروزرسانیها منجر به کاهش شدید عملکرد یا امنیت سرویس ها نشود.
این نرمافزار به منظور انجام کارهای تجاری قانونی در اختیار مشتریان قرار داده شده است. در صورتی که با توجه به قانون هر کشور، مقامات قضایی درخواست ارائه اطلاعات مشتری را داشته باشند، فینتی بخشی از اطلاعات مشتری را در اختیار دولت، پلیس یا مقامات قضایی قرار خواهد داد.
امنیت
احتمال در دسترس نبودن سرور:
در صورت وقوع مشکلاتی مانند بلایای طبیعی یا مواردی که باعث قطع اینترنت شوند، فینتی هیچ تعهدی در ارائه سرویس به مشتریان نخواهد داشت.
محافظت در برابر ویروس:
فینتی متعهد میشود که از نرمافزار حفاظت ضدویروس استاندارد صنعتی استفاده کند و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از الودگی نرمافزار به کدهای مخرب انجام دهد. همچنین مشتری نیز متعهد به استفاده از نرمافزار ضدویروس صنعتی و انجام تلاشهای منطقی برای جلوگیری از الوده شدن نرمافزار یا دادههای مشتری با کدهای مخرب میشود. بنابراین، در صورت کشف کد مخرب در نرمافزار یا دادههای مشتری، طرفین توافق میکنند که به سرعت یکدیگر را مطلع سازند. همچنین، فینتی مسئول حذف کدهای مخرب از دادههای مشتری است.
امنیت اطلاعات:
تمام دادهها در فینتی به ضریب اطمینان بسیار بالا روزانه چندین بار به صورت اتوماتیک پشتیبانگیری میشود. در صورت بروز هر گونه مشکل در روند ارائه سرویس به مشتریان، فینتی حق دارد اخرین نسخهی پشتیبان را بازگردانی کند (اخرین نسخهی پشتیبان مربوط به دادههای مشتری تا 24 ساعت قبل خواهد بود). بعد از بازگردانی اطلاعات، فینتی در قبال هرگونه از دسترفتن اطلاعات پس از بازگردانی هیچ مسئولیتی ندارد و مشتری حق در خواست غرامت یا بازپرداخت وجه را ندارد
نسخه پشتیبان اطلاعات :
در صورتی که سرور یا هاست فینتی به هر دلیلی با مشکل سختافزاری مواجه شود و اطلاعات را از دست بدهد، فینتی متعهد میشود نسخه پشتیبان اطلاعات مشتری برای حداکثر ۲۴ ساعت قبل از خرابی را در حساب کاربری مشتریان قرار دهد. هرچند زیرساخت شبکه و سختافزار فینتی در سطح بالایی امن و منسجم میباشد.
حق اشتراک
حق اشتراک ماهیانه – سالیانه:
حق اشتراک استفاده از فینتی ماهیانه 200هزارتومان به همراه پشتیبانی سالیانه می باشد و کاربران می توانند پنل کاربری خود را به صورت ماهانه یا سالانه تمدید نمایند.
افزایش تعرفهها:
علیرغم هزینههای مشخص شده در صفحه قیمتگذاری، هزینهها ممکن است توسط فینتی سالی یکبار افزایش یابد که پس از اجرای تعرفههای جدید اعمال میشود. اطلاعیه افزایش تعرفهها 30 روز قبل از اجرا به مشتریان اطلاعرسانی خواهد شد.
حفظ رمز عبور :
فینتی هیچ مسئولیتی در قبال دسترسی یا خرابکاری غیر مجاز شخص ثالث به اطلاعات مشتری از طریق داشتن گذرواژه و ورود به حساب کاربری مشتری ندارد. مشتری موظف به حفظ نام کاربری و رمز عبور خود میباشد و مسئول فاش شدن اطلاعات دسترسی به حساب کاربری خود است.
نگهداری اطلاعات :
مشتری تا زمانی که حق عضویت خود را پرداخت کند، میتواند به تمام اطلاعات خود دسترسی داشته باشد. مشتری برای هر کسب و کار میتواند یک یا چند حساب کاربری ایجاد کرده و استفاده کند.
در صورتی که از تاریخ انقضای اکانت حساب کاربری مشتری بیشتر از 90 روز گذشته باشد فینتی میتواند نسبت به حذف داده ها و اطلاعات مشتری یا کاربر اقدام نماید و پس از حذف غیر قابل بازیابی خواهد بود.