سوالات مربوط به مدیریت تعمیرگاه
آیا میتونم برای دستگاه هایی که از مشتری دریافت میکنم قبض رسید صادر کنم ؟
بله ؛ شما دو نوع قبض میتونید صادر کنید چاپی ( روی کاغذ سایز A4 و A5 ) اگر هم حامی محیط زیست هستید میتونید رسید الکترونیکی صادر کنید که برای مشتری پیامک میره.
من تعمیرات موبایل انجام میدم بکارم میاد ؟
بله؛ تعمیرات موبایل کامپیوتر تلویزیون یا حتی لوازم خانگی فرقی نمیکنه! مدیریت تعمیرگاه فینتی پاسخگوی تمام نیازهای بخش خدمات تون خواهد بود؛ فقط کافیه در بخش تنظیمات نوع دستگاه های تعمیری ورودی تون رو تعریف کنید همین!
مشتری از روند تعمیر دستگاهش چطور مطلع میشه؟
پیامک! وقتی دستگاه میره در حالت “صف تعمیر” یا “در حال تعمیر” یا وقتی برای مشتری فاکتور صادر کردید مشتری از طریق پیامک مطلع میشه حتی میتونه فاکتورش رو ببینه!
برای فعال کردن بخش ارسال پیامک برنامه آیا باید پنل پیامک خدماتی تهیه کنم؟
خیر! فینتی، پنل پیامک خدماتی بصورت پیش فرض فعال داره و شما براحتی میتونید بدون خرید خط خدماتی از امکانات پنل پیامکی فینتی استفاده کنید.
مجموعه ما چند نفر تعمیرکار و فروشنده داره؛ نسخه تحت شبکه دارید ؟
بله؛ فینتی تحت وب هستش و شما می تونید به هر تعداد از پرسنل که دارید فقط با خرید یک اکانت دسترسی بدید. برای آشنایی بیشتر از تعرفه ها با پشتیبانی تماس بگیرید.
آیا برای شبکه کردن نرم افزار بین پرسنل شرکت برای هر سیستم قفل سخت افزاری باید بخریم ؟
خیر؛ فینتی بر بستر وب طراحی شده و بدون خرید قفل سخت افزاری و بدون تنظیمات شبکه براحتی میتونید برای پرسنل تون دسترسی های مجزا تعریف کنید.
نمیخوام تعمیرکارهای شرکت شماره موبایل مشتری هام رو ببینن میشه محدودشون کرد ؟
بله؛ میتونید براحتی برای هرکدوم از پرسنل تون که بخواید دسترسی شماره موبایل مشتریاتون رو محدود کنید.
تعمیرکارها و فروشنده هام درصدی کار میکنن میتونم درصد کمیسیون شون رو مجزا تعریف کنم ؟
بله؛ برای هر یک از پرسنل تون میتونید درصد فروش و درصد تعمیرات رو بصورت مجزا تعریف کنید و محاسبات کمیسیون هاشون هم بصورت خودکار انجام میشه.
آیا کمیسیون تعمیرکارا و فروشنده هام رو اتوماتیک محاسبه میکنه ؟
بله؛ فقط کافیه بازه تاریخ مدنظرتون رو مشخص کنید و تمام! مبلغ دقیق کمیسیون پرداختی به پرسنل تون اتوماتیک محاسبه میشه.
من تعمیرگاه ندارم و کار خدماتی انجام نمیدم و فقط فروش کالا دارم میتونم استفاده کنم؟
بله! میتونید بعد از فعالسازی نرم افزار با پشتیبانی تماس بگیرید تا تمام منو ها و امکانات مربوط به تعمیرگاه رو براتون غیر فعال کنند.
سوالات مربوط به حسابداری و انبارداری
ما چند تا انبار متفاوت داریم که کالاهای متفاوتی دارن میتونیم اونا رو مدیریت کنیم ؟
بله؛ شما میتونید بصورت نامحدود میتونید انبار جدید تعریف کنید و برای هر انبار هم گروه و زیر گروه مجزا تعریف کنید.
ما فروش کالاهم داریم میشه فاکتور بزنیم یا فینتی فقط مدیریت تعمیرگاه هست؟
صدور فاکتورهای خرید | فروش | برگشت از خرید | برگشت از فروش و… براحتی میتونید انجام بدید؛ فینتی یکپارچه است!
ما چند فروشنده داریم که درصدی کار میکنن چطور میتونید توی محاسبات کمکمون کنید؟
فروشنده هاتون رو معرفی میکنید و درصد کمیسیون فروش شون ثبت میکنید و با انتخاب بازه تاریخ؛ جمع کمیسیون پرداختی | جمع کل فروش | سود فروش و عملکرد پرسنل رو میتونید براحتی گزارش بگیرید.
چه نوع گزارشاتی در حسابداری و انبارداری ارایه میدید ؟
صورتحساب اشخاص | کاردکس اشخاص | کاردکس کالا | گزارش کلی انبار | دفتر روزنامه | گزارش پرسنل | لیست بدهکاران و بستانکاران و بسیاری از گزارشات سفارشی رو میتونید براحتی دریافت کنید.
آیا میتوانم امور مالی فروشگاهم را ثبت کنم؟
بله! تمام امور مالی در فینتی پشتیبانی میشود مانند: دریافت از طرف حساب | پرداخت به طرف حساب | صندوق به بانک | بانک به صندوق | بانک به بانک | هزینه ها و…
مدیریت چک دارید ؟
بله! مدیریت چک های دریافتی | چک های پرداختی | خرج چک | یادآوری سر رسید چک ها و بسیاری از امکانات دیگر…
مدیریت صندوق یا نقدینگی دارید؟
بله؛ در سرویس صندوق تمام ورودی ها و خروجی های نقدینگی ثبت میشود و میتونید گزارشات مختلفی از گردش نقدینگی دریافت کنید.
از مدیریت امور بانکی بگید!
شما میتونید بانک های مختلف رو با حسابهای مختلف معرفی کنید و گزارشات کاملی از عملکرد واریزی های تعمیرگاه و فروشگاهتون رو بصورت یکپارچه مشاهده کنید.
گزارشات بدهکاران و بستانکاران چطور ارایه میدید؟
لیست تمام بدهکاران و بستانکاران براتون با یک کلیک لیست میشه و حتی میتونید بصورت اتوماتیک برای طرف حساب پیامک یادآوری پرداخت بدهی سررسید گذشته اش ارسال کنید.
موقع انبارگردانی به لیست تمام کالاهای موجودیم نیاز پیدا میکنم میشه چاپ گرفت؟
بله! تمام گزارشات مربوط به تعمیرگاه حسابداری و انبار قابلیت گرفتن خروجی اکسل و چاپ دارند.
پشتیبانی و امنیت
آیا برای پشتیبانی هر ساله مبلغی باید پردخت کنم؟
تمام نرم افزارهای آفلاین سالانه حدودا ۲۰ تا ۳۰ درصد قیمت نرم افزار را برای پشتیبانی و پاسخگویی سوالات شما دریافت میکنند اما فینتی اینگونه نیست! شما هرگاه نیاز به مشاوره یا سوال فنی داشتید میتوانید تماس بگیرید و هیچ هزینه ای بعنوان پشتیبانی سالانه پرداخت نخواهید کرد.
برای دانلود آپدیت های نرم افزار آیا میبایست مبلغی پرداخت کنم ؟
خیر! فینتی آنلاین است و همیشه در حال توسعه و بروز شدن است بنابراین شما همیشه در حال استفاده از جدیدترین نسخه و آپدیت ها هستید.
شرکت ما نیاز خاصی در حوزه مالی دارد آیا امکان سفارشی سازی دارید؟
بله! اگر نیاز شما ایده ای باشد که برای سایر کاربران هم مفید باشد فینتی ویژگی مورد نظر را بصورت رایگان برای تمام کاربران بصورت عمومی اعمال خواهد کرد تا همگی بهرمند شوند.
ما یه نیاز سازمانی خاصی داریم که فقط توی شرکت خودمون کاربرد داره برامون میتونید انجامش بدید؟
اگر از لحاظ فنی امکان پیاده سازی داشته باشد مشکلی نداریم؛ فقط کافیه با پشتیبانی تماس بگیرید و امکان سنجی نیاز مورد نظر بررسی شود و در صورت تایید تیم برنامه نویسی بصورت افزونه سفارشی کدنویسی خواهد شد سپس میتوانید در بخش افزونه های سفارشی داخل نرم افزار خریداری کنید تا در اکانت شما فعال شود.
من وارد برنامه شدم و دارم دیتا وارد میکنم ؛ اطلاعات من کجا ذخیره میشه ؟
تمام اطلاعات کاربران در سرورهای قدرتمند فینتی ذخیره میشه و هیچ دیتایی در کامپیوتر شخصی شما ذخیره نمیشود هرچند، از هر سرویسی که مدنظرتون هست میتونید داخل برنامه خروجی اکسل بگیرید.
اگه سرور شما آسیب ببینه اطلاعات من چی میشه؟!
سرور ها معمولا از لحاظ سخت افزاری مانند کامپیوتر یا لپ تاپ های خانگی نیستند و استانداردهای خاصی دارند و بسیار پایدار و قابل اعتماد هستند با این حال ما اطلاعات مشتریان را روزانه چندین بار در سرورهای مجزا بکاپ میگیریم تا اطلاعات شما آسیبی نبیند و با خیالی آسوده بفکر توسعه کسب و کارتان باشید.
اگر اینترنت بین الملل قطع شد آیا دسترسی ما به نرم افزار قطع میشه؟
خیر! فینتی روی بستر اینترنت داخلی اجرا میشود و در صورت قطع اینترنت بین الملل، باز هم شما به نرم افزار دسترسی خواهید داشت.